wtorek, 29 września 2015

#6 Top 3

Hej! :)
Jak wiecie, wczoraj był poniedziałek i powinno być Top 3 jak w każdy poniedziałek. Niestety byłam zbytnio zajęta nauką na dziś, przez co nie miałam czasu nawet na to, żeby nakarmić choć jednego konia.
Dziś jest wtorek, ale na Top 3 nadal nie jest za późno! :P
Przy okazji... ^^ Dziś wybiło nam nareszcie 30 obserwatorów bloga! :D Jestem z Was dumna. ^^ Tylko gdybyście znów udzielali się w komentarzach jak kiedyś, to wogóle byłoby wyśmienicie. :D
Tematem dzisiejszego Top 3 jest... 3 najlepsze pory dnia w SSO! :D

1. Noc - jest to zdecydowanie najlepsza pora dnia w Star Stable według mnie. Kiedy noc jest pełna, gwiazdy zajmują całe ciemne niebo. Wygląda to doskonale! Zdjęcia o tej porze wychodzą niebiańsko. Jedyne czego brakuje to księżyc!


2. Poranek - z samego rana (godziny od około 6-10) słońce w grze wstaje. Całe Jorvik jest wówczas bardzo spokojne - graczy jest niewiele, szczególnie w tygodniu. Powód jest nam znany. Wybrałam tę porę dnia na drugą w moim Top 3, ponieważ moim zdaniem jest bardzo piękna.


3. Dzień - pora dnia, w której przebywamy najwięcej czasu w grze. Graczy jest najwięcej, aż tak spokojnie nie jest. Ale to nie przeszkadza w rozgrywce! Niestety w grze nie mamy warunków pogodowych, przez co w ciągu dnia cały czas świeci pięknie słońce. Ogólnie pora dnia jest przyjemna.




Która z tych trzech pór dnia Wam się podoba najbardziej? ;) A może jest nią zachód?
Muszę się jeszcze "pochwalić" że w ostatnim tygodniu wytrenowałam Rosalie na 15 level, a kupiłam ją jakoś w czerwcu. xD Huh, ogrom czasu. Ostatnio jakoś się ruszyłam do tego trenowania. 8') Dziś 15 poziom zdobędzie Mohito. :D Ile Wy macie teraz koni z poniżej 15 poziomem?
Jeszcze dziś wieczorem spodziewajcie się drugiego postu, który był zaplanowany właśnie na dziś. :)

3 komentarze: