środa, 16 września 2015

Aktualizacje 16/09/15 | Dzień 1

Hej! :D
Przyszedł czas na najlepszą (dla mnie) aktualizację w tym roku do tej pory! *-* <3
Pierwsze, podstawowe pytanko! Jak Wam się podoba nowy Fort Pinta?! :D
A teraz zmiany!

-Odnowiony Fort Pinta (jest mega! <3),
-powrót Raptora do Centrum Handlowego (występuje w czwartki od jutra),
-nowe ubrania w Plazie,
-zadania u Jamesa i... Isebell Figg,
-targ koni przygotowuje się na przyszły tydzień w Zachodnim Przylądku,
-lepsza poprawa grafiki na niektórym sprzęcie, koniach oraz na plaży w FP!






















Cudownie jest! *o* Bardzo się cieszę, że MS mam ustawione właśnie tam. :) Zamierzacie się przenieść, czy już jesteście? ^^
Co do tych 30 faktów o mnie - mam już napisane. :3 Wkrótce będzie post! ^^

3 komentarze:

  1. Ahh, ja juz od 15 czekam na serwer z przyjaciolka. Nie rozumiem, dlaczego ludzie grajacy z przegladarek musza czekac dluzej. Bo co, bo to nasza wina, ze nie da sie tego gownianego launchera sciagnac?

    Z tego co mi kolezanka wyslala zdjecia nowych ciuchow to jestem zachwycona, jak i nowym FP. Do tych 800 cos sc wydanych pare dni temu na ciuchy i rzeczy dojdzie troche sc XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Veronika chcę ci tylko powiedzieć że serwy powinny być jutro otwarte.Zarzyj na ich fb.Tam jest napisane że coś tam robią w grze

      ~Capri M.

      Usuń
  2. Ja tam właśnie zmieniłam ab stajnie ^^ I fp jest śliczne *,*

    OdpowiedzUsuń