piątek, 11 września 2015

#1 Pomysły

Hejka.
Jak widać po nazwie - wprowadzam nową losową (będzie pojawiać się w różnych odstępach czasowych i dniach tygodnia) serię. Słowo "pomysły" wyjaśnia wszystko. Ale ogółem: będę się dzieliła z Wami moimi pomysłami, jakie SSO mogłoby użyć, aby stało się lepsze, fajniejsze. c: Jak każdy z nas; graczy SSO, mam wiele takich pomysłów.
Oczywiście Wy w komentarzach pod tą serią możecie zostawiać swoje własne opinie i przemyślenia (doskonalenia moich pomysłów również :D), aby były jeszcze bardziej fajne. :)
Będę się starała, aby przy każdej części z tej serii było przynajmniej po trzy pomysły. :)

A dziś chciałabym z Wami się podzielić czymś, na co wpadłam dokładnie wczoraj.
Po pierwsze: cudownie by było, gdyby do naszego świetnego SSO dodali puste pole, na którym ustawione byłyby przeszkody do crossu. Grał ktoś z Was w Stajnię Marzeń część pierwszą (jesień)? Właśnie tam jest taki jeden. Może i nie jest jakiś super, ale mi się bardzo podoba. Chętnie wstawiłabym Wam tu zdjęcie, ale byłam zmuszona odinstalować SM1, aby mieć trochę miejsca na najnowsze aktualizacje Star Stable. xD I nie chciałam chamsko kraść zdjęcia z neta. xd


Po drugie: Nie pomyśleliście kiedyś przypadkiem, że w SSO przydałoby się więcej miejsca do biegania? Oczywiście w naszej fantastycznej grze jest wiele pustych i zielonych przestrzeni, na których można spokojnie biegać, lecz może przydałoby się coś większego? Pomyślcie tylko, jak cudownie by było, gdyby do SSO dodali nowy teren: duże pola/łąki! Wyobraźcie sobie te cwały! Ah! Jak szkoda że tego tutaj nie ma! Tak mi tego brakuje. ;-;



Po trzecie: Star Stable z pierwszej osoby. Czy mogłoby być coś lepszego?! Wyobraźcie to sobie tylko! Klikacie jeden przycisk w SSO i już możecie widzieć oczkami swojej postaci! *-* Oporządzać konia, siedzieć w siodle czy też bez... Pierwsza perspektywa - marzenie!



Jak Wam się podoba ta nowa seria? ;)
Co sądzicie o tych moich trzech pierwszych pomysłach? :D Może je jakoś ulepszycie? ^^ Można zgłaszać te pomysły do SSO. :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz