sobota, 12 grudnia 2015

Ciekawostki z ostatnich aktualizacji

Hej. :)
Dziś mam dla Was dokładnie 3 ciekawostki, o których możecie nie wiedzieć. ;p Prawdopodobnie większość z nich doszła do gry dopiero w zeszłą środę, przynajmniej mi się tak wydaje. xd
Do tych 3 ciekawostek mogę dodać bonus: fioletowego węża, o którym wspominałam we wtorkowym poście, kiedy to wróciłam z Anglii. ;) Jednak on był w Jorvik już wcześniej niż w tym tygodniu. :P



Prostsze dębowanie?
Może większość z Was będzie już o tym wiedziała. Ja dowiedziałam się o tym w czwartek, w sumie przez przypadek. Teraz można dębować stojąc w miejscu i klikając jedynie na literkę "X"!


Magiczna skała z runami
Czy wiecie, że na Wyspie Padok niedaleko silosu i padoku znajduje się nowa, magiczna skała z runami? Wytwarza ona dzwoniące dźwięki, a po chwili kręcenia się koło niej ta zaczyna świecić!


Wyścig kucyków dla islandów?
Island to koń, czy kuc? Można sobie zadawać to pytanie, każdy sądzi inaczej. Wiemy, że islandy nie mogą brać udziału w championshipie dla kucyków, jednak w ich wyścigu może brać udział! To co, jedziecie bić swoje kucykowe rekordy?! Powodzenia!

6 komentarzy:

  1. Nie wiem czy się przypatrzyłaś ale w cwale postać jest pochylona i tak niby rusza się zobacz na Shire lub innym koniu oprócz Islanda

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam, że tym razem ciekawy post. :p

    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
  3. W ogóle przez te islandy jest mega dużo bugów teraz, mam nadzieję, że to naprawią, bo ludzie sa mocno niezadowoleni. A tą skałę też zauważyłam i jestem ciekawa, czy będą z nią niedługo jakieś zadania xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Lel nie wiedziałam tej skały , może będzie miała coś związanego w fabułą główną? :ooo

    OdpowiedzUsuń
  5. Myh, widziałam tą skałę XD Jeszcze troszkę (dzień?) po Eponie.. jak paczałam sobie na nią z silosu xd (Polecam sobie zerknąć).

    OdpowiedzUsuń
  6. Mozna na islandach brac udzial w pony cs

    OdpowiedzUsuń