czwartek, 24 grudnia 2015

Pomóżmy Jorvik! | Dzień 2 + 300 Star Coins!

Ho, ho, ho... Hej! :D
Na początku znów napiszę, że ten post będzie zawierał spoilery!
Dziś 24 grudnia... Czyli Święta Bożego Narodzenia! :D Yaay! <3 Nie wiem jak Wam, ale mi się zdaje jakby zeszłoroczne święta były wczoraj... Ah, czas mi tak szybko mija. Wam też?
Ale, ale! Dziś Święta czyli... Wesołych Świąt Wam życzę! <3 :D
Pochwalcie się wieczorkiem co dostaliście pod choinkę! :D
A ja teraz muszę Wam się przyznać, że wczoraj zaraz po opublikowaniu posta o aktualizacjach kupiłam sobie drugi dzień w SSO... xD Tak bardzo chciałam kolejną dawkę zadań. :x <3 Ale postanowiłam, że post o nich dodam dopiero dzisiaj, jak było mówione wczoraj. ;3











Szczerze to wolę biegać codziennie od wczoraj po całej mapie i zbierać te runy niżeli wrócić do dawnej przeszłości i zamykać szczeliny. xDD
Dzisiejszy prezent - ostatni - zawiera kod na 300 Star Coins! No bo o czym innym gracze SSO by marzyli bardziej? XDD
Kod: 20HOLIDAYGIFT15
Co za nie kupicie?! :D
Jeszcze wspomnę na koniec o mapce z położeniem WSZYSTKICH run. Narazie znalazłam 25, prawdopodobnie są to wszystkie. :) Ale jeszcze się upewnię, także za jakiś czas Wam tę mapkę opublikuję na blogu - tutaj. :)
Wesołych Świąt jeszcze raz! <3

7 komentarzy: