wtorek, 29 grudnia 2015

Serial Svey Monsternight - Heroes

Już trzeci post dziś, huhu... Dawno tego nie było.
Pamiętacie jak kilka miesięcy temu poruszyłam w osobnym poście temat o rozpoczęciu serialu Svey Monsternight "Heroes"? Kilka tygodni temu Svea dodała drugi zwiastun serialu. Chyba już wiadomo, że mam w nim rolę. xD
Dziś został dodany drugi odcinek! :) I ja tutaj chciałabym Was serdecznie zaprosić do oglądania go... Naprawdę Svea daje z siebie wszystko w organizowaniu nagrywek i montowaniu "Heroes'ów"! Według mnie serial jest bardzo ciekawy i warty obejrzenia do końca. Wciąż akcja się rozwija!
Jeżeli jeszcze go nie widzieliście, poświęćcie swoje kilka minut i sprawdźcie! :D Może się on Wam spodoba, a nawet dacie Svei szansę na subskrypcję?
Wszystkie dwa odcinki:





O kolejnych będę starała się informować! :)

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Ten film jest wspaniały!
      Katharina Sweethill

      Usuń
    2. Cześć moja ulubiona jutuperko =]

      Usuń
  2. Fajny pomysł na serię. Odcinki nie są za długie, wykonanie też super :] Zasubskrybowałam i czekam na kolejne części xP
    Jedynie w jednym miejscu zamiast 'e' przeczytałam 'a' i wyszło Dajmony, a nie Dejmony. x'd ahh te filmy chyba na mózg się już rzucają.
    ~ Kate Shygarden

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna robota, Svea. Ten serial jest fantastyczny, podejrzewam że mega mnie wciągnie. Można się tylko na nim wzorować.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super Svea :D Gratuluje roli Kate :) I to bardzo ważnej jako królowa Ana :)

    OdpowiedzUsuń