wtorek, 22 grudnia 2015

Kalendarz adwentowy - dzień 22 + Jakob w Grani?!

Hej. :)
Nadszedł 22 dzień grudnia! Przynosi on nam kod, który daje -20% zniżki na wszystkie produkty w sklepie Star Stable! :D No, to jeszcze zostały 2 dni do Bożego Narodzenia. =) <3 Szybko mija ten grudzień... xD
Kod: CALENDAR20






A teraz przejdźmy do zdjęcia powyżej... Wczoraj dość przypadkiem wpadłam do posiadłości w Nowej Grani, a tam... Jakob?! Co on robi w Nowej Grani? Dodatkowo w środku zamkniętej posiadłości?

8 komentarzy:

  1. A gdzie dokładniej jest ta posiadłość? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Kate, podasz jak dojechać do tej posiadłości? Sama szukałam i nic nie znalazłam

    OdpowiedzUsuń
  3. Kate, możesz podać jak tam dojechać?

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzie dokładniej to jest? (bo ślepa jestem i znaleźć nie mogę) XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdzie to dokładniej? (bo ślepa jestem i nie mogę znaleźć) XD

    OdpowiedzUsuń
  6. Posiadłość znajduje się na: X: 150, Y: 340

    OdpowiedzUsuń