wtorek, 15 grudnia 2015

Kalendarz adwentowy - dzień 15 + WYMAGANIA DO PROWADZENIA KONI!

Hej!
Dzisiaj jest piętnasty dzień grudnia. Drugi dzień zajawek! :D Jednak dzisiejsze będą dotyczyły prowadzenia koni, dlatego radzę przeczytać! ;)
Zacznijmy od dzisiejszego prezentu!
Jest to "lisia kurtka"! :) Jak Wam się podoba? Jak dla mnie jest wspaniała! <3 Zawsze to coś innego niż zwykle. :P
Kod: XMASJACKET






SSO ponownie nas zaskoczyło zajawką! Została ona opublikowana 2 godziny temu na Instagramie. ;) Dotyczy ona (jak po tytule widać) wymagań do prowadzenia koni. A więc!
Aby móc prowadzić konia (ta funkcja będzie działać na każdym koniu, bez wyjątków!) trzeba:
1. Mieć minimum 10 poziom,
2. Star Ridera,
3. Zapłacić 135 SC.
Tutorial o prowadzeniu zostanie dodany jutro na YouTubie!
Jeśli chodzi o te wymagania, dam tu może swoje zdanie... Płacić za prowadzenie konia? Serio? Myślałam, że to będzie działało jak tolt u islandów... No cóż, to jest SSO, nie mam tu za dużo do dyskusji. Star Rider i wymagany poziom mogę jeszcze zrozumieć.
A jaka jest Wasza opinia? Nie bójcie się pisać w komentarzach!

7 komentarzy:

  1. Płacić? WTF? Kompletnie bez sensu
    -_-.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i to jak bez sensu.Może jeszcze niech zrobią płatne aktulizacje za których przeczytanie trzeba zapłacić 200 Star Coinsów

      Usuń
  2. Hmm fajnie.. (sarkazm) -.- to sobie poczekam.. Mam 101 Sc a kolejne w sobotę ;-; level rozumiem, star Rider rozumiem, ale żeby płacić? To już przesada.
    ~Zsuzanna Puppystorm

    OdpowiedzUsuń
  3. Niedlugo wprowadza platny full cwal. Sso jest coraz bardziej pazerne. Ja nie widze potrzeby kupywania tej opcji. Nie mam czasu na "luzne granie" i bawienie sie prowadzeniami. Jestem przekonana, ze niedlugo zrobia misje, do wykoniania ktorych bedziemy potrzebowali kupic te prowadzenie :')

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oni wszystko zrobią żeby tylko kasę mieć.Za zwykłe kuce 969 sc.

      Usuń
  4. Nie kupie tego bez sensu już za islanda zapłaciłam dużo

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze zeby to fajnie wygladalo :v A postac idzie z tym koniem jakby byla polamana :vv

    OdpowiedzUsuń