wtorek, 23 lutego 2016

#15 Wear It! ⁂

Hej. :P
Niestety tego dnia nie mam siły na lepszy post niż standardowe Wear It, ale mimo wszystko dodam go.
Pewnie większość z Was widziała ten strój wiele razy, a może nawet go skompletowała - jednak ja zmieniłam go w kilku drobnych szczegółach.
Obiecuję, że następne Wear It! będzie miało do zaprezentowania lepszy zestaw. ;)
"Minty"




Cylinder: Sklep dla LT
Płaszcz: Valedale, 45 SC, 6020 JS
Spodnie: Fort Pinta, 49 SC, 3750 JS
Buty: Zachodni Przylądek, 71 SC, 7270 JS
Rękawiczki: Srebrna Polana, 69 SC

Ogłowie: Winiarnia, 13 SC, 2500 JS
Siodło: Farma Marleya, 44 SC, 6500 JS
Czaprak: Zachodni Przylądek, 32 SC, 3400 JS
Owijki: Plaza, 75 SC

4 komentarze:

  1. ładny ładny tylko taki prosty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie to że się czepiam czy coś ale już taka jestem xD Mówiłaś że nie nasz Life Time to czemu masz ten kapelusz? O.O Ciekawska ja :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedyś był bug i skorzystałam, z reszta nie tylko ja xD

      Usuń
  3. Przecież nie nasz LT to skąd masz kapelusz ??? D: :O

    OdpowiedzUsuń