wtorek, 2 lutego 2016

Walentynki coraz bliżej

Hej.
Na początku najgłupsze i najbardziej denerwujące pytanie!! :D Obchodzicie walentynki? xD Ja nie, single łączmy się! <3
SSO z tejże zbliżającej się okazji przygotowało wyprzedaż i nowe kartki walentynkowe ze SC oraz SR LT! :) Kupujecie?!
Również zmienili tło główne na stronce i opublikowali tegoroczny walentynkowy strój. Ah, jakiż on piękny! Tyle słodkości! Które części z tego zestawu podobają Wam się najbardziej? :D






Niedługo mój blog przepłynie słodkością, szykujcie się na to. xD No dobra, może aż tak nie przesadzę. :P

4 komentarze:

  1. Nie, nie słodziakuj tego bloga, jak będzie tak różowo to ja się chyba zrzygam xDD
    /Danio xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Łomg
    Ja nie zmieniam nic na blogu, bo nie ogarniam bloggera xD
    Powodzenia, chcem ruszofosici jusz teras

    ~Ja

    OdpowiedzUsuń