niedziela, 7 lutego 2016

Historie

Hej.
Niedzielny post miał być o czymś zupełnie innym, ale czas spędzony na imieninach babci przekreślił moje plany. Przełożę to na kiedy indziej. :P Tak więc dziś coś luźniejszego. xd
Mianowicie chciałabym poznać Wasze historie dotyczące SSO. :D O co mi chodzi? Napiszę to w punktach. xD Oczywiście oprócz nich możecie też napisać coś od siebie, jakieś dodatki.
1. Skąd się dowiedziałyście o SSO i od kiedy gracie?
2. Opowiedzcie Waszą historię związaną z grą do dnia dzisiejszego (mogą być wybrane najważniejsze dla Was wydarzenia).
3. Jakieś śmieszne historie.
4. Czego Was "gra nauczyła"?




Jestem naprawdę bardzo ciekawa Waszych historii. :D Oczywiście jeżeli nie chcecie ujawniać Waszych danych (chodzi o np. imię i nazwisko postaci z gry) możecie włączyć komentowanie z anonimowego i śmiało pisać. :) Nikt się nie dowie kim jesteście. :P

3 komentarze:

  1. 1.Szukałam jakieś gry w necie online o koniach i na trafiłam się na Star Stable (zagrałam i gram do dzisiaj)
    2.Najważniejsza to chyba jak uzyskuje nowe konie, nowe levele, nowe obszary, nowi znajomi :3
    3.Nie mam takiej śmiesznej historii (chyba)
    4.Gra nauczyła mnie cierpliwości i tego że współpraca w grupach jest jednak lepsza niż samemu :)
    Przez Star Stable poznałam wielu prze fajnych ludzi i to jest chyba najważniejsze czego doznałam przez tą gre :D

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Gram od marca/kwietnia 2013. Co prawda na Goldmountain od.. wakacji 2013? Ja tego konta nie zakładałam. A jak poznałam sso to już dokładnie nie pamiętam.
    2. Ta historia nie jest zbyt fajna, więc powiem tylko, że przez 1 type, która poznałam przez sso zawaliłam rok szkolny i 1,5-2 lata (przez jej problemy- cięcia się, myśli samobójcze itp).
    3. Jak miałam jeszcze swoje pierwsze konto z sso na fb to wywołałam największą burze jaką pamiętam XD O Glorii Sunbell. Ogółem typka jest oszustką i złodziejka (jeśli ktoś nie wie).
    A jeszcze inna historia, że przez kilka mies (lub krócej, już nie pamiętam) byłam posądzana (to była zemsta klubu, bo typa z która grałam- ta co stworzyła Goldmountain podszyła się pode mnie i coś tam im napisała) o to, że okradam ludzi. No i po pewnym czasie wszystkie sb odpuściły i mnie poprzepraszały (publicznie jak db pamiętam).
    4. Podstaw języka angielskiego.

    OdpowiedzUsuń
  3. A i jeszcze do 4. Mieć wyebane na ludzi XD I ogółem, że lepiej grać solo niż marnować sb czas innymi (to trzeba wysłuchać, to odpowiedzieć, to spotkania klubowe..).

    OdpowiedzUsuń