środa, 24 lutego 2016

Aktualizacje 24/02/16 | Tydzień Mody 2016

Hej. :D
Pamiętacie Tydzień Mody 2015? Tego roku ponownie się zjawia w Jorvik! :D

Zmiany:
-Tydzień Mody 2016 zostaje otwarty,
-wielki show Raptora! Ma do zaśpiewania nowy utwór,
-targ koni grzeje swoje miejsce w Srebrnej Polanie,
-nowe ubrania w Plazie.






Jak Wam się podobają aktualizacje?
Według mnie są nawet spoko, jednak ja oczekiwałam jakiejś kontynuacji zeszłorocznych zadań ze złodziejem modowym. :/
Bardziej podoba Wam się hit "Hey Yo" czy raczej obecny? ;) Mi ten nowy. ;D

4 komentarze:

  1. Bardziej mi się podoba obecny, jest nowoczesny i do tego w stylu który kocham xD Do Dah <3 ( Ta, też się zastanawiam, czemu ten tytuł jest taki a nie inny xD
    Fajny nowy wygląd bloga!

    ~Ja

    OdpowiedzUsuń
  2. GUWNO!"!""!! XDDD RAPTOR SIE LENI!!_¢×<$_¢=£>=`=¢↙6⃣↙↖4⃣🗽🗻⛲🎢🎡🏭🗻🗽🏬⬆🆕↘🆗🆗🈳♜♙♝☏⇦♞⇩

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobają mi się oba.
    Kiedyś nie lubiłam tych aktualizacji,a dziś jakoś się zmobilizowałam i je polubiłam xD.

    Pozdrawiam ♥ ♥ ♥
    Sara

    OdpowiedzUsuń