środa, 17 lutego 2016

Aktualizacje 17/02/16 | Poznajmy Panią X! | Dzień 1

Uwaga. Post zawiera spoilery zadań!
Dalej czytasz na własną odpowiedzialność.
Hej! :)
Od razu wspomnę, że mapkę z wszystkimi dziewięcioma listami dodam wkrótce. :D Tak w razie czego, jakby ktoś miał problem ze znalezieniem ich. xD

Zmiany:
-nowe ubrania w Plazie,
-zapowiedź konkursu na YT oraz przybycia "Fashion Week",
-dalszy ciąg zadań związanych z główną fabułą,
-zadania walentynkowe: poszukiwanie listów miłosnych (możesz je znaleźć w okolicach: Zamku Srebrnej Polany, Kaplicy Doyla, Plaży Moorland, Wioski Rybackiej, Farmie Goldspur'ów, Akrach Południowego Morza, Wiosce Valedale, Forcie Pinta i Wzgórza Nilmera)!









Jak Wam się podobają zadania z dnia dzisiejszego?! :D

6 komentarzy:

  1. Zrobiłam wszystkie nawet z jutra, więc wiem kto z Epony jest szpiegiem nie będę spojlerowała, ale ich jest 3 i jutro poznamy panią X.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zadania są super podobnie jak Bella zrobiłam od razu wszystkie nawet te z jutra niestety tak już mam zjada mnie ciekawość xd. Szkoda tylko, że są takie krótkie wiem, wiem narzekam xd, ale mam nadzieję,że jak najszybciej będą kontynuować główną fabułę. Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Są super, w sumie aktualnie każde questy są dla mnie super więc <3 XD

    OdpowiedzUsuń