czwartek, 14 sierpnia 2014

Aktualizacje 13/08/14 | Dzień 2

Hej!
Dziś kończymy questy z Wdową, Lisą itp. ;3 Questy były cudowne! <3 Ciekawee. *.* Więcej takich oczekuję od SSO. <3 Nie mg się teraz doczekać aż będą questy z poszukiwaniem Anny! *,*
Na szczęście na drodze do Miasta Jorvik nie było żadnych przeszkód. XDD
Wczoraj zapomniałam też powiedzieć, iż tamte 3 najnowsze konie z targu zostały przeniesione. :p Pinto do Valedale, fryz sportowy do Steva, tinker do Jodłowego Gaju. ;)
Let's go! :D


























































3 ostatnie zdjęcia są poświęcone nowemu kodu promocyjnemu. ;3 Wystarczy wpisać w zakładce "Kod Promocyjny" "STARTREAT" i dostaniecie ten uroczy sweterek. ;3 Nie trzeba być LT, żeby go dostać! :D
Jak oceniacie te questy? *-*

/Kate

2 komentarze:

  1. Inaczej wyobrażałam sobie Miasto Jorvik xD Fajne było to chodzenie po wodzie *.* *.*
    Ja już użyłam tego kodu...Szkoda tylko, że nie mogę na razie grać bo coś z grą się dzieje :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo. xD Pewnie będzie wyglądało jak to z SSL albo AG. :)
      Taak. <3

      Usuń