niedziela, 31 sierpnia 2014

Widzieliście takie cuda?

Hej. xD
Zdjęcie było zrobione co prawda w środę, ale dalej się "nadaje do użytku". XD Po CS w JS sprzątnęłam tam stajnie a wszyscy, którzy brali w tym CS udział już się rozjechali. Było niby jeszcze parę osób, ale co tam. xd Kliknęłam na jedną z nich i było coś takiego przy imieniu jej konia, to chyba raczej nie był bug ani nic, chociaż widziałam to tylko raz. :








Jakieś pomysły? ;o Czy SSO zdecydowało, żeby imiona koni właśnie tak wyglądały?

/Kate

3 komentarze:

  1. Nie ogarniam o co chodzi...xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No że zawsze imiona koni wyglądają tak: "Nightangel" itd, a w tym przypadku było "NightAngel". o,O

      Usuń
  2. Też coś takiego widziałam. Jedna z moich klaczy nazywa się normalnie Snowangel, ale nadawałam to imię w grudniu 2013, więc może teraz kiedy wybieramy ,,angel" wstawia się ono z wielkiej litery? Dziwneee. To imię jest przynajmniej ładne, to które widziałam brzmiało ,,Duży Anioł" xd

    OdpowiedzUsuń