sobota, 23 sierpnia 2014

Wildlife Park 2

Hej. :3
Kojarzy ktoś z was może grę, albo nawet w nią gra? Nazywa się Wildlife Park 2. :p Są tego różne części. :D Ja mam ,,Świat koni" i "Wodny świat" oraz zwykłe Wildlife Park 2. ;3





                                                 

                                 

                                  

                                 


Dałam wam parę zdjęć dla przykładu. :>
Chodzi w tej grze o to, żeby budować zoo lub inne tego typu placówki z różnymi zwierzętami. :D Ogólnie jest bardzo fajna, polecam! :) Uczy wiele o danych zwierzętach i ukazuje je w świetle ich naturalnego środowiska. :) Ja kupiłam obie gry w M1 dość dawno, nie pamiętam jak bardzo. xD Ale możecie tam pojechać i zerknąć. :) Ja napewno sobie kupie jeszcze jakąś część, nawet może więcej niż 1, bo jestem miłośniczką zwierząt. :D <3

/Kate

2 komentarze:

  1. ja może o koniach kupię :) -Veronika DragonWater

    OdpowiedzUsuń