środa, 27 sierpnia 2014

Aktualizacje 27/08/14

Hej. ;)
Oto ostatnie aktualizacje w wakacje 2014. :(( Trudno mi się pogodzić z tym. xD :[
Dodali:
-Nowe buty jeździeckie w butiku w Miasteczku Srebrnej Polany,
-2 nowe konie północno-szwedzkie,
-targ Eddie & Ferdinanda przybija do Fortu Pinta,
-nowe questy z targiem Eddie & Ferdinanda.
Dziś również wbiłam "Podziwianą" w reputacji u Eddie & Ferdinanda. ;) Nie zdążyłam cyknąć zdjęcia, sorki. xD I nie dostałam żadnej rzeczy w nagrodę za pomoc. :c A tak byłam na to nastawiona! xD ;-; Skoro mam podziwianą, to pewnie już więcej questów nie będę miała od nich. :/ Szkoda. xd

















Co myślicie o tych nowych koniach? ;/ Moim zdaniem prawie niczym się nie różnią od tinkerów. ><

/Kate

1 komentarz:

  1. Takie sobie :/ ja bym kupila tg ciemniejszego tylko ze bym mu zrobila koreczki.

    OdpowiedzUsuń