poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Fanpage moich ulubionych koni z Facebook'a :)

Hej! :D
Postanowiłam, iż przedstawię wam na zdjęciach imiona oraz linki do FP danego konia. :) Mam nadzieję, że dzięki temu postowi poświęconemu właśnie im czasami zadziałają dobrze na nudę ich Fanpage'y. ;)
Uwaga! W linku na zdjęciu z imieniem "Niluś Dressage Sport Pony" ucieło mi " fref=ts " pod koniec linka. >< Więc jak będziecie przepisywać, to dopiszcie to. ;]
































Znacie któreś z nich? :*
Pewnie nie wiecie, ale w rl zbieram pieniądze na uratowanie jakiegoś konia z rzeźni. :) Powiedziałam rodzicom, że to jest już ustalone na 100 pro. :'3 Mam narazie 40 zł. :/ Ale jak mam być szczera, to rodzice mi mają jeszcze dać 400 zł. xD Więc troszkę bliżej do celu. :) Warunki mam - w stadninie. xD Najgorzej będzie ze sprzętem, ale rodzice mi pewnie dadzą już pieniądze na to. x3
Jutro zrobię jeszcze post o fajnych stronkach na Fejsie o koniach. ;) Też się mogą wam spżydać w czasie nudy. :DD
Ok a teraz idę na rower, papa. :)) <3

/Kate

4 komentarze:

  1. wszystkie to twoje konie ? jeśli tak to masz ich dużo :O - Veronika DragonWater

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niee. xD
      To są Fanpage'y tych, które lubię najbardziej. :D xD

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wybacz, ale to jest MÓJ blog i będę na nim pisać i robić co będę żywnie chciała. ;))
      I moim zdaniem ten post jest świetny. :*

      Usuń