czwartek, 28 sierpnia 2014

The Saddle Club - Gra

Hej. :)
Pewnie oglądaliście już serial "The Saddle Club". ;) Ja dość że oglądnęłam wszystkie części, to jeszcze od wiosny (może wcześniej xD) mam grę. :D Jest świetna, tylko szkoda że ma taką krótką fabułę. :< Największym błędem w niej jest moim zdaniem to, że przy ogłowiu nie ma wódz!! xDD
Kupiłam ją w tej gazecie:




                                

                                



Podobną grą do tej jest też "Kocham Konie 2". :3
Macie którąś z nich? :D

/Kate

6 komentarzy:

  1. nie - Veronika DragonWatcher

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam obie :D Są fajne, ale zgadzam się, że The Saddle Club ma zbyt krótką fabułę :/ Ta w "Kocham Konie 2" jest z kolei moim zdaniem mało ciekawa ;.; Zawsze jest wątek z brakiem kasy i dlatego trzeba wygrać jakiś wyścig żeby czoś tam nie upadło XD Osobiście wolę jednak Kocham Konie 2 ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam tylko ta 1, ta 2 chcialam miec ale nwm gdzie kupic :;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz na Allegro albo w empiku, kioskach.. :)

      Usuń
  4. I jeszcze jest tylko kłus ćwiczebny...mowie o The Saddle Club.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja z gier o tej grafice mam Laura Hobby: Mistrzyni Jazdy Konnej. Tytuł jest beznadziejny, ale gra bardzo fajna. Ma prawie identyczną, acz trochę lepszą grafikę no i przede wszystkim są wodze xd

    OdpowiedzUsuń