piątek, 8 kwietnia 2016

19 poziom i wyjaśnienia

Cześć!
Może najpierw wyjaśnię dlaczego mnie tak długo nie było... Hm, zacznę od tego, że laptopa nie włączam prawie wcale. Na SSO nie wchodzę często tym bardziej. xD Nawet jeśli już chciałam otworzyć tego laptopa i napisać post, to "coś" mnie blokowało. Można to nazwać "niechceniem". Oczywiście uprzedzałam Was, że posty już często pojawiać się nie będą, ale sama nie sądziłam, że będzie to wyglądało aż tak źle.
Nie ukrywajmy... Chyba zawieszę bloga, ale jeszcze nie teraz.
Przejdźmy teraz do głównego tematu dzisiejszego posta.
Macie już 19 lvl'e? :) Ja swój zdobyłam w zeszłą niedzielę, kiedy to wyczyściłam swoją listę zadań do zrobienia na SSO. xD




Jakie on dodaje bonusy? :)

1 komentarz:

  1. I ten miszcz drugiego planu. XDDD Wygląda, jakby chciał kichnąć. XDD

    OdpowiedzUsuń