sobota, 30 kwietnia 2016

#3 Pomysły

Hej!
Uhh, tak dawno nie było Pomysłów... xD Pamiętacie jeszcze o co w tym chodziło? :D Jeśli nie, zapraszam na dwa poprzednie posty:
Skoro już sobie sprawdziłyście, możemy przejść do sedna sprawy! :)
Materiały na ten post zbierałam już od baardzo dawna, no i nareszcie mam je dopełnione. W dodatku chęć do napisania o nich jest!

Po pierwsze: Derki. Chyba większość graczy Star Stable o nich marzy! Wyobraźcie sobie te kawałki sporych materiałów w kratę, kropki, ciapki czy inne na naszych wierzchowcach! Zawsze byłoby to jakieś urozmajcenie gry. Osoby, które uwielbiają bawić się w "dziewczyny ze stajni" itp miałyby dopiero radochę! Ale skoro zespół SSO spełnił nasze marzenie o prowadzeniu koni, to chyba na to też liczyć można! :)


Po drugie: Jeżdżenie na jednym koniu we dwójkę, nie sądzicie, że byłoby cudownie? Galopowanie na swoim ulubionym wierzchowcu ze swoją najlepszą przyjaciółką po dzikich polach Południowego Kopyta! Wyobrażacie to sobie? Ja tak!


Po trzecie: Niczym z GoPro? Chyba każdej z nas chociaż raz udało się sprawić, że nasza kamera ukazała nam poniższy widok. Pomyślcie tylko - fajnie byłoby móc widzieć jak nasz koń cwałuje z tej perspektywy! Do nagrywania SSO'wych serialów idealna. Co o tym sądzicie?



Który z tych trzech pomysłów najbardziej przypadł Wam do gustu? :) Jakieś ulepszenia co do nich macie? :D Jeżeli któryś z nich Wam się bardzo spodobał - możecie wysłać pomysł do SSO! Kto wie, może kiedyś spełni się nasze małe "życzenie". :D Warto próbować. :P

6 komentarzy:

  1. Ja też myślałam o tym aby jechać z koleżanką na jednym koniu! Było by cudownie.. najlepszy 2 pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie są super, ale 3 chyba najlepszy! *-* Cudownie byłoby patrzeć na świat także z takiej perspektywy :D
    Pozdrawiam, Danio :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepszy 2 *-* Już widzę siebie, a za mną siedzi ktoś inny... <3
    Jak zwykle super ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie pomysły bardzo spoko, ale Północne Kopyto... xD?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ajj Południowe* miało być XD efekty pisania postów o późnych porach :v

      Usuń
  5. 2 już o nim myślałam z moją kol ;)

    OdpowiedzUsuń