niedziela, 24 kwietnia 2016

Tajemnicze zdjęcie z Instagrama

Witam tym późnym wieczorem! :D
Widzieliście to zamazane zdjęcie, które SSO jakiś czas temu wrzuciło na swojego IG?
W opisie napisali: "WOW co to jest?! Coś epickiego jest w drodze... Pilnujcie Instagrama żeby mieć pewność, że nie pominiecie czegoś naprawdę cudownego, co nadejdzie wkrótce... Może jutro!"




Na tym obrazku widać, że zamazane jest logo i zapewne jakieś napisy na tle... Polany? Hm, co to może być?
Czekamy na oby jutro! :D

3 komentarze:

  1. trututututut
    ciekawe co to jest, jest już jutro, czyli dzisiaj ( wut ), ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  2. No, na dzień dzisiejszy zagadka rozwiązana! <3

    Ten konkurs moim zdaniem jest świetnym pomysłem na zwiększenie ilości fanów, bo w końcu darmowe konie nie zdarzają się codziennie;) Ja wybrałam siwego, z czarną grzywą i niebieskimi kopytami. Czekam niecierpliwie na wyniki :)

    Poza tym Twój blog jest bardzo ładny i przejrzysty, więc zostaje na dłużej:)

    ♥MÓJ BLOG O SSO-KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również :D
      Dziękuję za tak miły i kreatywny komentarz oraz opinię, cieszę się bardzo! :)

      Usuń