niedziela, 10 kwietnia 2016

Nowy koń: Brilliantwinner

Witam Was! :)
Jak tam? Skorzystałyście z weekendu podwojonych SC? :D Ja tak. Dzięki temu wczoraj zakupiłam nowego ogierka, który już spokojnie siedzi sobie w mojej stajni. :D Nazywa się jak widać po tytule posta; Brilliantwinner. Jego aka. to Paryż. Jakoś tak mu moim zdaniem pasuje. :)
Na Wyspę wysłałam ogiera andaluzyjskiego - Braveheart'a. :v
Kilka fotek:







Hmm, raczej najbardziej z jego wszystkich chodów podoba mi się kłus. :) A najmniej... Cwał. xD A jak to u Was "wygląda"? :D
Jeżeli chcecie dowiedzieć się o nim troszkę więcej - jego zakładka w Moje konie (33) jest już uzupełniona i zawiera więcej informacji na jego temat. :)

2 komentarze:

  1. Gratuluję konia! Ja nie będę sb dokupywac sc bo w każdym razie wydajemy kase na piksele :/. Mimo wszystko strasznie mnie korci :c

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje nowego konia. Mi osobiście najbardziej podoba się, również kłus, a najmniej galop, ale najokropniejszy jest chyba dosiad postaci. >.>

    OdpowiedzUsuń