piątek, 15 kwietnia 2016

South Hoof Peninsula | Nowy teren

Hej!
Już chwilę się nie widzieliśmy... Trochę mnie nauka i inne sprawy zabrały w swoją krainę. :P
Piszę ten post z niezłym opóźnieniem, albowiem zdjęcie, które poniżej zobaczycie miało się na tym blogu ukazać już w zeszły weekend, jak nie wcześniej. xD
Opisy poniżej zdecydowanie spodobają się bardziej tym, którzy są ciekawscy nie tylko mojej opinii. :) Ale od razu zachęcam wszystkich do przeczytania. :D Wasze wypowiedzi też będą mile widziane. ;)


Matilda w ręku trzyma mapę Jorvik, na której zaznaczony jest nowy teren, o którym SSO wspominało już jakiś czas temu. :D Drobnym druczkiem jest tam napisane "South Hoof Peninsula". W ubiegłą środę okazało się, że właśnie tak będzie się on nazywał. :)
Przeanalizowałam sobie przed chwilą ten filmik jeszcze raz, aby odświeżyć swoje informacje i wrażenia.


Matilda powiedziała, że w najbliższą środę udzieli nam więcej informacji na temat tego Półwyspu! :) Ja już nie mogę się doczekać, a Wy? :D Teren powinien pojawić się w ciągu kilku najbliższych tygodni. :)

Na samym starcie filmiku prezentującego ten oto teren, możemy zauważyć małe molo, które znajduje się na plaży Fortu Pinta. Zaraz obok niego znajduje się łódka, która zapewne będzie naszym środkiem transportu, który pomoże nam dotrzeć do South Hoof Peninsula. :) Dalej widzimy cudowny krajobraz i urok tego Półwyspu, a przy tym towarzyszy nam przyjemna muzyka, która kojarzy mi się z "Jak wytresować smoka?". xD Oby znajdowała się tam, kiedy już będziemy mogli biegać po tamtym miejscu!
Tamtejsze tereny możemy nazwać dzikimi, jednak również magicznymi. Kamienny krąg? Ciekawe! Już zacieram rączki na zadania, które mam nadzieje tam będą! W pewnym momencie da się ujrzeć domostwa, jednak nadal brak żywej duszy gdziekolwiek... Oprócz dzikich koni! Resztę filmu nasze oko cieszą piękne krajobrazy o zachodzie, oraz nocą...

Mi się bardzo podoba! Aż chce się grać bardziej. :P
Jakie jest Wasze zdanie na temat tego terenu? :D Może dodalibyście coś od siebie, aby był jeszcze piękniejszy? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz