czwartek, 21 kwietnia 2016

Jak wygląda mój zwykły dzień w Star Stable?

Hejka! :)
Ten post planowałam już od dawien dawna, a zdjęcia tylko leżały i czekały aż ich użyję. No i jest dzień, w którym bardzo mi się nudzi, więc trzeba się za ten mały "projekt" zabrać wreszcie!
Tak trochę dziś napisałam trzy posty na zapas xD jest 19 kwietnia. Nie wiem jeszcze kiedy to udostępnię, ale wkrótce. :P

Mój zwykły dzień w SSO nie jest jakoś specjalnie "zawalony" obowiązkami czy też innymi zajęciami.



Zawsze taki zwykły dzień zaczynam od szczotkowania, pojenia, karmienia i skrobania kopyt moim koniom, których zawsze jest ze mną 10 w stajni. Nic ciekawego, hm? :P Jest to monotonne, ale jednak trzeba. :v Chociaż ostatnio i tak to zaniedbuje bardzo. xD


Po karmieniu trenuję najnowszego konia/konie. O ile oczywiście jakiś osobnik tego treningu potrzebuje. :P W 99% robię wyścigi z całej mapy w ciągu jednego dnia, zajmuje mi to około 2-3 godziny.


Jeżeli brakuje mi JS na siano, lub ogólnie potrzebuję ich trochę aby cokolwiek kupić, to podczas trenowania koni zatrzymuję się na chwilkę w stajniach i zajmuje się nimi. Czasami też podczas zwykłego omijania danej stadniny. :P


Jeżeli ktoś z klubu lub listy moich znajomych jest dostępny, czasem spędzam z danymi osobami/osobą czas. :) Większości spotkań klubowych nie omijałam, po prostu uwielbiam towarzystwo SGC. <3


Czasami jednak są takie dni, kiedy w SSO kompletnie nikt ze znajomych nie jest dostępny. Wtedy często dosiadam jednego z moich koni i razem jedziemy na przejażdżkę. ;) Do tego słucham najróżniejszej muzyki. :) Zwykle energicznej.

I to chyba tyle jeśli chodzi o mój zwykły dzień w Star Stable. :D Podobał Wam się taki post?
A jak wygląda Wasz "zwykły dzień w SSO"? :D

Aktywność pod tym postem jak i przyszłymi = nowe posty.

4 komentarze:

  1. Mój zwykły dzień... Hmmm... Zwykle tylko trenuję konie i robię zadania (jeśli jakieś są), zadania na reputację, krótkie przejażdżki i zdjęcia z nich... i nigdy nie oporządzam koni w stajni - jak zmieniam konia to po prostu wysyłam go na wyspę koni na 2 sekundy xD (Moje lenistwo ;P)
    A post super! Oby tak dalej! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Wchodzę do gry, kupuje stajenną, jak są jakieś cs do 15 min to idę na nie, a jak nie to wychodzę z gry. Aktulnie wbijam, żeby nabijać repke na tej farmie na PPK (bo misje).

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja trenuje konie i robię zadania lub repke xD

    OdpowiedzUsuń