środa, 13 lipca 2016

Aktualizacje 13/07/16 | Wściekła Alberta + moje spotkanie z ptasznikami

Witam Was ponownie! ;)
Boicie się pająków? Ja Wam szczerze powiem że się ich nie boję, a jedynie brzydzę. Przynajmniej tak było, dopóki na obozie konnym nie przyjechał pan z ptasznikami! Po jego długim i ciekawym wykładzie wiele dowiedzieliśmy się o tych dużych pająkach, a nawet zmieniliśmy zdanie na ich temat. Muszę Wam powiedzieć, że od tamtej pory zupełnie inaczej widzę "świat pająków". Nawet jednego z groźnie wyglądających ptaszników miałam na dłoni przez pół minuty! Szczerze mówiąc; był uroczy. :') Mała włochata "kulka" była w 100% przyjaźnie nastawiona do nas. :) Kiedy jej właściciel ściągał mi ją z dłoni czułam jedynie odczepiające się małe haczyki (były po dwa przy każdej nóżce). Nie było to w żadnym stopniu bolesne!
Co najciekawsze: tak naprawdę pająki nie mają ośmiu nóg... Mają ich dziesięć! Z czego osiem jest krocznych i dwie przednie. Wiedzieliście? ;) Tak naprawdę podręczniki szkolne nas delikatnie oszukują. xD

Zmiany:
-nowe zadania z Profesorem Hayden'em i jego pająkiem: Albertą,
-targ koni otworzył swój biznes na Arenie Jorvik,
-nowe wyposażenie i ubrania w Plazie.









Niestety dwa ostatnie zdjęcia nieco mi się popsuły (chodzi o rozdzielczość) i gdybym je tutaj wstawiła na większe wyszłyby straszne piksele. :/
Spokojnej nocy! :)

1 komentarz:

  1. Wow... pół minuty... ja bym pająka przez 1/1000 sekundy nie potrzymala! Trochę się ich boję, a jeszcze więcej brzydze... ble! A co do zadań - były nawet spoko, a oczy Alberty... ojej, takie cudne xD!

    OdpowiedzUsuń