niedziela, 31 lipca 2016

Challenge - trudne początki

Hejka! :)
Wczoraj zostałam nominowana do nowego challenge (który wymyśliła Lana Hawkson) przez Margaret Archwood!
O co w nim chodzi?
Osoba, która została nominowana musi dodać jakieś zdjęcie z początku grania w SSO i opisać ten start. :) Czas na wykonanie to tydzień!
Tutaj znajduje się spis osób, które zostały już nominowane: *przekierowanie do osób nominowanych*




*Zdjęcie z mojego poprzedniego bloga, który już nie istnieje*
Powyższe zdjęcie pochodzi z 2013 roku. :) Zapewne troszkę więcej niż rok po tym, jak założyłam swoje konto na SSO. Nie mam bladego pojęcia jaki miałam wtedy poziom, ale ta fryzura mi podpowiedziała przynajmniej z jakiego roku pochodzi ta fotka. xD Bardzo dobrze pamiętam, że zdjęcie było dodane w poście, w którym prezentowałam powyższy westernowy strój. :P O, zwróćcie uwagę na tło tego zdjęcia. Pamiętacie jeszcze starą plażę Fortu Pinta? xD Oto i ona!
Ah, śliczna Wildsong.
W SSO zaczęłam grać w 2012 roku, był wtedy Halloween. Pamiętam ten dzień dość dobrze. Byłam bardzo szczęśliwa kiedy gra wreszcie mi się całkiem zainstalowała i włączyłam ją po raz pierwszy. <3 Taka tam euforia. Powiem szczerze, że po wieloletnich poszukiwaniach nadal nie znalazłam ciekawszej i lepszej gry o koniach. :')
Szybko mnie wciągnęła, chociaż przez jakiś czas po założeniu konta miałam przerwę, ponieważ gra mi nie działała. Szczerze mówiąc brakuje mi starego SSO, bardzo dobrze wspominam tamte czasy. Niby prawie 3 lata temu, ale jednak. Dużo się zmieniło na dobre i niestety na złe.
Jak dobrze jest tak powspominać. *-* <3
Pamiętam też jak SSO dodało pierwsze nowe konie, a potem kolejne i kolejne... Było tak świetnie! Po jakimś czasie też zakupiłam swojego drugiego konia - Summertornado. <3 Jest to ogier z FP za 300 SC. Niestety teraz przebywa na Wyspie, ale chciałabym go wkrótce przywrócić do stajni na jakiś czas. 8)
O, przypomniały mi się dziewczyny z pierwszego klubu, w jakim byłam. :D Staram się sobie przypomnieć jego nazwę, ale na chwilę obecną nie mogę. :/ Może to powód dość później godziny. :v
Ale się rozpisałam...
Mam pewien folder z niemałą ilością starych zdjęć z 2012/2013/2014 roku, może kiedyś zrobię osobny wspominkowy post z nimi. 8) Albo... Więcej niż jeden?

Nominuję:


*Bonus ode mnie*
Na Instagramie znajduje się kilka zdjęć ze starych czasów. :) Oto linki do nich:

2 komentarze:

  1. Kiedyś w kółko jeździłam w tym czapraku co na jpg XD Znaczy nie na Goldi, a innym swoim starym koncie heh

    OdpowiedzUsuń