wtorek, 5 lipca 2016

Wróciłam z obozu!

Hej! :D
Tym postem chciałabym Was poinformować, że wróciłam z 10-dniowego obozu konnego. :) Od razu wspomnę, że możliwy jest mój drugi wakacyjny wyjazd (po 15 lipca jakoś) nad morze. Ale nie jest to w 100% pewne, w przyszłości dam znać o ile będę jednak wyjeżdżać. ;)
Obóz wypadł świetnie, najlepsze towarzystwo, wiele nowego i przydatnego doświadczenia, udoskonalone umiejętności i oczywiście cudowne wspomnienia. :)
Ktoś z Was jedzie w tym roku na obóz konny?! :D A może więcej niż jeden? ;)
Pod tym postem możecie podzielić się Waszymi chrztami obozowymi! :D Jak one wyglądały u Was? :)


Przygotujcie się na letnią ofertę z Gift Shopu!


Życzę Wam miłego dnia, a teraz lecę nadrabiać zaległości! :D

9 komentarzy:

  1. Fajnie, że Ci się podobało, ale cieszę się też, że wróciłaś i posty będą się znowu pojawiać tak jak dawniej ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jadę na wakacje , tak jak już wspomniałam w pod tamtym postem dopiero 21 sierpnia, a na początku sierpnia jadę do Zakopanego. Ja na swoim chrzecie musiałam wytarzać się w pokrzywach ( w stroju kąpielowym!) co nie było zbyt przyjemne xD, ale przecież takie są chrzty!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej Kate!Jeżeli mnie poznajesz tu Samantha Riverberg,ta z zadań na plaży XD. Mam z tobą zdjęcie.To było jeszcze dziś-Gofer :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ej no, ale daj jakieś zdjęcia z tego obozu XD

    OdpowiedzUsuń