niedziela, 17 lipca 2016

Wyjazd nad morze

Hej nocne marki, ranne ptaszki i popołudniowe leniuszki! :)
Snapchat'owi wiedzą już o co chodzi. :D
Ten post jest niczym innym jak jedną wielką ważną informacją. :P Jak po tytule można wywnioskować; wyjeżdżam nad morze! :) Moje zapowiedzi się potwierdziły. :P Szczerze mówiąc bardzo się cieszę że po raz (chyba) trzeci odwiedzę polskie morze. :) Byłam tam ostatnio w 2013 r. na koloni, także trzy latka minęły. :D I to jak szybko...
Przechodząc do konkretów: wyjeżdżam dziś około godziny 23, możliwe że godzinę później. ;) Powrót planowany jest prawdopodobnie na 27/28 lipca. Oczywiście od razu jak wrócę dam tutaj o tym informację. :)
Jak w przypadku mojego poprzedniego wyjazdu na obóz konny - postów niestety nie będzie. Laptop wraz z całym Star Stable zostaje w domu. Od internetów czasem też odpocząć trzeba. :P
Dla ciekawskich: wybieram się do Kątów Rybackich, właśnie obok; w Stegnie trzy lata temu byłam na koloni. ^^ Miejsce naprawdę świetne, do morza mamy kilometr lub dwa o ile się nie pomyliłam. :D Co najlepsze - naprzeciwko miejsca, w którym się zatrzymuję jest stajnia! Tam właśnie będę w międzyczasie patatajać wieczorami. :)
W sumie jestem już spakowana, jeszcze tylko potem dorzucę jakieś drobnostki i można jechać. ;) Najważniejsze: sztyblety, bryczesy, toczek itd. było pakowane jako pierwsze, także jestem spokojna. xD




Także teraz lecę posłuchać trochę muzyki a potem łóżko. :)
Jakbyście mieli jeszcze jakieś pytania co do tego wyjazdu - proszę śmiało zadawać. ;P
Dobranoc tym, którzy czytają to nocą, a reszcie dzień dobry! =D

11 komentarzy:

  1. Ale zazdrooooo! ❤
    Ja jadę da Anglii i tam mój wujek ma stadninę, także będę jeździć, pomagać, siodłać konie początkującym Anglikom xD, w stajni jest WI-FI więc pogram sobie w SSO. Jest co robić! :D ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja miałam lecieć do Grecji, ale mojej sis się nie chcę D: No i *uj... ((:

    OdpowiedzUsuń
  3. Ech, szkoda, że znowu wyjeżdżasz, ale życzę Ci abyś znowu odpoczela i by wyjazd się udał ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miłych wakacji, nie utop się w tym morzu xD Ja nad morze jadę za 2 tygodnie, do Karwii, a potem tydzień po wyjeździe nad morze do stajni na 2 tygodnie ^^ Także tego,będziemy tęsknić ;> Tak btw, jedziesz autokarem czy autem? xD (bo nas kiedyś na kolonie odwozili autami :P)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Pojechalam autem z rodzicami ;p to nie kolonia xd

      Usuń
    2. Do Karwii?! XD Ja za niedługo też nad morze do rodziny więc mam się fajnie bo w górach mieszkam a co roku nad nasze morze ;) I nie daleko Karwii czyli Tupadły,Łebcz,Puck itd. Karwia może też ;)
      Życzę miłych wakacji
      Veronika Kittengarden

      Usuń
  5. A ja mam 30 km do morza
    hahahaha
    XDDD
    To troszkę smótne. Nikt oprócz mnie nie mieszka nad morzem? -płacze-

    OdpowiedzUsuń