czwartek, 28 lipca 2016

Wróciłam znad morza!

Hej. :D
Ten post znów należy do tych informacyjnych. :P
Zanim powiem jak wypadł wyjazd, chciałabym się Was o coś zapytać. ^^
Jeszcze przed tym jak wyjechałam nad morze wpadłam na pomysł, aby zapisywać wszystkie Snapy z wakacji, które dodam na swojego prywatnego Snapa. c: I tutaj moje pytanie do Was: czy chciałybyście, abym dodawała codziennie (*o ile w danym dniu dam radę napisać post) po jednym wpisie, w którym będą zdjęcia + opis z każdego dnia po kolei? :) Według mnie jest to dobry pomysł na posty, które mogą Was zaciekawić. ^^ Co o tym sądzicie? c;
Zacznę je pisać od razu, kiedy prześlę zdjęcia z telefonu na laptopa. :P
Co do samego wyjazdu: był jak najbardziej udany. ^^ Wróciłam dziś w nocy o godzinie dwunastej. Moje wakacje są w 100% zaliczone, mogę je nawet nazwać tymi najlepszymi do tej pory. :P Ale co dokładniej się działo? Tego dowiecie się w postach opisujących te 10 dni! ^^ O ile je będziecie chciały. :P




Ranking najbardziej aktywnych osób w ostatnim miesiącu:
1. Zita Queencamp - 12 komentarzy
2. Sara Dawnburg - 9 komentarzy
3. Goldi - 8 komentarzy
4. Crazy Dream (Samantha Eveningstone), Karin Silentstar, Nadia Claith - 3 komentarze
5. Julia Frąckowiak, Capri Macwatcher - 2 komentarze
Wyniki są podliczone z postów od dnia: 19 czerwca - 19 lipca!

8 komentarzy:

  1. Uuuu, pierwsze miejsce :). Fajnie, że miałaś udane wakacje. Czekam na wakacyjne posty ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście że chcę! Ciekawe, co robiłaś przez 10 dni.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie pomysł jest super, bo bedziemy mogly dowiedziec sie ^szczegolow^ :P a w jednym poscie to bedzie raczej ogolnikowe ( chociaz nwm 😃)
    Pozdrawiam - Viol 😍
    Ps. Bledy sa spowodowane tym ze kom pisany jest na tel. 😂😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, zapomniałam właśnie wspomnieć że zamierzam dodawać posty typu "Dzień 1", w którym będzie opisany jeden dzień. :P No chyba, że ciekawych wydarzeń będzie mało to połącze 2 dni ze sobą w jednym poście :D

      Usuń
    2. Myślę,że posty typu "Dzień 1" będą okey. Chyba bardziej mi się podobają, no ale wiadomo,jest z tym raczej więcej pracy. :P Chociaż ten drugi " pomysł" też głupi nie jest :P XD Oba są okey, ale jak juz pisałam, ten pierwszy podoba mi się bardzoiej :P XDXD

      Ps. ( XD) Cieszę się,że pobyt się udał :D A tak w ogólniku, twój blog wymiata :D <3 <3

      Usuń
    3. Miło mi, dziękuję! :)

      Usuń