piątek, 29 lipca 2016

Nowy koń: Gloryqueen

Hej! ^^
Dziś rano zaczęło się double, więc skorzystałam. :) Dokupiłam trochę SC, co pozwoliło mi na zakup nowego konia. Jest nim klacz fryzyjska - Gloryqueen. Narazie nie ma przezwiska, może macie jakieś propozycje? ;)
Jeżeli chcecie dowiedzieć się więcej na jej temat - wkrótce w karcie "Moje konie (36)" będziecie mogły o niej przeczytać. :)
Klaczka już od dwóch godzin przebywa ze mną. :D








Ogólnie koń bardzo mi się podoba, ale jego oczy patrzące jedynie w niebo trochę psują efekt. :( Kłus zdecydowanie jest moim ulubionym chodem. <3 Jeszcze tylko delikatnie mniej lśniący ogon i grzywa i byłoby idealnie. :D
Korzystacie z lipcowego double? :)

9 komentarzy:

  1. Co do ksywki - Może Gloria ? Gratuluje nowego konieła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zanim przeczytałam Twojego koma Caitlin, pomyślałam o takiej samej ksywce xD. Ale jak dłużej się nad tym zastanowić to rzeczywiście nie brzmi za ładnie xDD

      Usuń
  2. Może Kalimera lub Walkyria?

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój koń - Dalia <3
    Albo ulubiony koń w stajni -Celta

    OdpowiedzUsuń
  4. Który to jest fryz? Gdzie stoi? Wiem że na farmie Steva ale chodzi mi który to odcień maści.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ten, który stoi odwrócony zadkiem do Miasteczka Srebrnej Polany :P

      Usuń
  5. Chcesz ang akę czy polską to ci jakieś fajne wg mnie podam :))? Też dzisiaj kupiłam tego fryza ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już znalazłam dla niej akę :D "Posie" :'3

      Usuń