poniedziałek, 1 sierpnia 2016

Zarośnięte tajne przejście?

Hej!
W ubiegły piątek wraz z Posie (Gloryqueen) udałam się na zwiedzanie Kotła. Jak wiecie, jakiś czas temu na niektórych blogach był niemały rozgłos o kolumnach na jednej z Wysp Zachodzącego Słońca, Lustrzanych Bagnach oraz właśnie w Kotle.
I co z tym Kotłem?
Sprawdzałam wtedy tamten teren ponownie aby upewnić się, czy coś się nie zmieniło. Już miałam opuszczać ponury Kocioł, kiedy coś przykuło moją uwagę. Mianowicie było to zarośnięte krzaczkami przejście, które ewidentnie zakrywały wejście do tunelu/jaskini. Poniżej macie zdjęcie.



*Klik na zdjęcie aby powiększyć*
Jednak to nie wszystko. Z tego co pamiętam w tamtych postach nikt nie wspomniał o pewnym dzbanku, który leży zaraz obok jednej z kolumn. Ktoś go zgubił np. uciekając z tego miejsca?



Co o tym wszystkim sądzicie? Macie jakieś teorie co do dzbanka i tajemniczego przejścia? Gdzie ono może prowadzić? Ja troszkę przemyślałam i sądzę, że być może jest drogą do G.E.D.
Zjedźcie do ponurego Kotła i sprawdźcie to wszystko sami! :D

3 komentarze:

  1. Wczoraj też zauważyłam to przejście. Szczerze to nie mam pojęcia jakie misje będą tego dotyczyć :/ Jakieś zaginione skarby mejbi nwm

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten dzbanek(a raczej amfora) to pewnie pozostałość po czasach antycznych, tak samo jak kolumny. A co do przejścia, to nie mam zielonego pojęcia dokąd może prowadzić

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że będą związane z tym nowe zadania... bardzo ciekawe..

    OdpowiedzUsuń