poniedziałek, 15 sierpnia 2016

Nad morzem | Dzień 1

Hej! :D
Po długim oczekiwaniu nareszcie zabieram się do opisywania moich 10 dni wyjazdu nad morze. Teraz będzie mi trochę ciężej przypomnieć sobie tak idealnie co się dokładnie działo (skleroza <3) ale postaram się je mimo wszystko opisać jak najlepiej! :D
Wszystkie zdjęcia są z mojego prywatnego Snapa, którego nie podaję.

Dzień 1
Z domu wyruszyliśmy pod koniec 23 w nocy, dnia 17 lipca.



Spać mi się na początku ani trochę nie chciało, więc oglądałam ciemność za oknem. xD


Dopiero pod koniec godziny 2 w nocy stwierdziłam że chwilę pośpię. Obudziłam się około 4:40, byliśmy już blisko Malborka.


O godzinie 6:30 byliśmy już na miejscu, a o 6:40 po raz pierwszy od 3 lat ujrzałam polskie morze! :D



Po chwili spędzonej nad morzem udaliśmy się do miejsca, w którym mieliśmy mieszkać przez te 10 dni. Najlepiej! <3
Następnie wybraliśmy się na śniadanie, a potem poszliśmy na spacer - znów nad morze!



Jak widać pogoda 1 dnia jakoś cudowna nie była.. Po powrocie zaczęło trochę padać.
Na kwiatach koło domu zebrały się krople deszczu, więc stwierdziłam że porobię im zdjęcia.



Gdy pogoda troszkę się poprawiła poszliśmy całą rodzinką na obiad. Zdrowe i świeże ryby na start!
A przed wieczorem udaliśmy się do pobliskiej stajni sprawdzić co i jak.


A około 21 zebraliśmy fajną ekipkę spod Warszawy i Częstochowy no i wyruszyliśmy nad morze! :D 3 raz tego samego dnia!



Po długim spacerze na plaży wróciliśmy późno do domu.
I tak skończył się dzień 1. :)

1 komentarz:

  1. Ale fajnie miałaś ^^! Trzy razy w jeden dzień nad morzem xD. Ja tam jak byłam nad morzem to chodziłam raz dziennie xD

    OdpowiedzUsuń