wtorek, 9 sierpnia 2016

Nareszcie!

Hej! :D
Nie widzieliśmy się dwa dni, ale to dlatego że spędzałam czas ze znajomymi. c: Jestem usprawiedliwiona. xD
Muszę Wam powiedzieć że trochę mi się koni nazbierało do treningu od chyba marca. No i dziś nadszedł ten dzień, w którym moja cudowna piątka jest w pełni wytrenowana! :D
Stajnia pełna 15 poziomów! <3




Kolejność koni kupionych od lewej. :3
A ile Wam zostało koni do wytrenowania? :D
Jak myślicie, co jutro może być w aktualizacji? ^^
Zapraszam na Facebook'a: Kate Rainpaw's Life

5 komentarzy:

  1. Mi tylko 1 na szczęście, też niedługo będę miała same 15 lvl w stajni ♥ A jeśli chodzi o aktualizacje to nie spodziewam się czegoś wielkiego, ale być może zespół SSO nas zaskoczy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak byś chciała to szukam trenerki do 2 koni :))))) Ja nie trenuję wszystkich, ale i tak mam ok 37-39 pewnie wytrenowanych na 49. Co do aktualizacji to może targ, jeśli na niego kolej i ciuchy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam trzy - pinto z 10 poziomem, dzikiego jorvika 1 lvl i fryz 1 lvl ;c;

    OdpowiedzUsuń