piątek, 12 sierpnia 2016

Spotkanie z Panią Olą + nowinki!

Hej! :D
Na początku powiem, że wczoraj nie było posta, ponieważ padł mi internet po burzy. :/ Kilkanaście minut temu mi go naprawili. :D Moi sąsiedzi (którzy mieszkają zaraz obok) nie mieli tyle szczęścia - piorun trafił im w antenę i router.
Po ponad roku znów spotkałam Panią Olę. :P I to całkowicie przypadkiem. xD Kiedy wczoraj przesiadywałam w Stajni Jorvik ona nagle się pojawiła. Teraz mogę podzielić się z Wami świeżymi nowinkami. :D
Pierwszą sprawą (którą niestety nie udało mi się uwiecznić na zdjęciu) jest fakt, że Pani Ola przeszła na dietę. ;) Drugą, że jakiś bug z podwózką powinien być naprawiony w środę. :)
Resztę możecie zobaczyć poniżej na zdjęciach. ^^




Jak widać powyżej - zespół Star Stable docelowo planuje odnowić wygląd wszystkich koni w grze. :)


Jasno i na temat - w SSO źrebaków nie będzie!


Tutaj zapytałam naszej Game Master co z bugiem z mostem do PPK, który niby jest naprawiony, a jednak nie. Odpowiedziała mi - dowiedziałam się, że nad tym pracują. Uff!


I tutaj sprawa kolejnego buga wyjaśniona! Macie może taki problem z grą, że nie słyszycie żadnych dźwięków otoczenia (oprócz odgłosu kopyt koni i rżenia) i brak muzyki? Powyżej na zdjęciu wyjaśnienie! SSO już to naprawiają. :D



A tutaj zdjęcie z początku rajdu do Miasteczka Srebrnej Polany. 8)

4 komentarze:

  1. Super, że naprawiają ten most itp
    Ooojeeeejjj! Ale masz szczęście <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiedziałam nawet o żadnym bugu z podwózką ani mostem do PPK xD Ja byłam kiedyś na spotkaniu z Game Master, ale niestety nie mogłam jej zobaczyć, choć mojej kol się to udało :P

    OdpowiedzUsuń
  3. ja to tylko mam problem z tym że kopyta i dżwieki otoczenia słysze a muzy nie :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam zawsze odgłosy gry wyłączone to się nawet nie skapnęłam, że ich nie ma.

    OdpowiedzUsuń