piątek, 5 sierpnia 2016

Nowy klub i zmiana serwera

 Hej! :)
Post należy do tych informacyjnych, od jutra powrót do normalnych. :P Wkrótce też będą wspomniane opisy dni z mojego wyjazdu nad morze, już zdjęcia mam przesłane na laptopa. ^^
Zacznijmy może od klubu. Wczoraj dołączyłam do Equestrian Snails, którego właścicielką jest Mary Papason. :) Na samym starcie bardzo mi się spodobał, nawet udało mi się pierwszego dnia załapać na rajd. :D Mają śliczny strój klubowy, a koniem klubu jest kary morgan. ^^
Z nowym klubem wiązała się zmiana serwera. Tak - od wczoraj jestem na Ciastku i tu zostaję. :) Szczerze nie sądziłam, że kiedykolwiek tu jeszcze wrócę. xD

*Poniżej kilka fotek z wczoraj ze Snapa, dlatego taka jakość tragiczna xD*






Jeżeli chcecie się czegoś jeszcze dowiedzieć na te dwa powyższe tematy to proszę pytać. :)
Oczywiście dziękuję za Wasze propozycje klubów. <3 Było w czym wybierać. :D
Snap: katerainpaw

1 komentarz: