środa, 24 sierpnia 2016

Aktualizacje 24/08/16 | Odnowione sportowe konie fryzyjskie

Hejka. ;)
Post robiony niestety na szybko i nie mam swoich zdjęć koni, ponieważ dziś nie mam czasu. Ale mimo to coś wstawić na bloga trzeba. :P

Zmiany:
-odnowiony wygląd sportowych koni fryzyjskich,
-targ koni został otwarty w GHV,
-nowe ubrania w Plazie.

O koniach:
-kosztują 890 SC,
-występują w 3 umaszczeniach,
-możesz je znaleźć w Nowej Grani,
-musisz mieć 15 poziom aby je móc kupić,
-nie potrzebujesz do nich żadnej reputacji!




Troszkę szkoda że wyglądają jak te zwykłe, no ale trudno. :P
Który z nich Wam się najbardziej podoba? :D Planujecie jakiegoś kupić czy nie bardzo? ;)

4 komentarze:

  1. Mi się podoba ten z tą brązową grzywą na końcu... niestety nie mam wystarczającej ilości sc i nie ma sensu (jak dla mnie) ich kupować

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak. I nawet już kupiłam. Tego brudnokasztanowego z taką jakby blond grzywą i ogonem. Według mnie jest on najpiękniejszy z całej trójki, ale oczywiście każdy może mieć na ten temat inne zdanie. Zastanawiałam się też nad siwkiem i chyba będę zbierała też na niego. W końcu mam tylko jednego siwego konia - walijczyka, więc przydałby się jeszcze jeden. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam na kolejne sportowe fryzyjczyki. Mam nadzieję iż będzie jakiś w ciapki jak ten stary z FP.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi osobiście podoba sie sikwek ❤ dawno nie kupowalam koni jasnej maści,dlatego troszkę chcę ozywić moje stadko xD niestety nie mam sc,bo ostatnio kupilam nowego konielka, no i trzeba bedzie zbierac :P żmudna praca xD no nic jak mus to mus 😂
    Pozdrawiam :D
    ~Viol ♡♡

    OdpowiedzUsuń