sobota, 6 sierpnia 2016

Star Stable Tag

Witajcie! :D
W czwartek zostałam nominowana do "Star Stable Tag" przez Daniele Moonwood, bardzo dziękuję! :)
W tym tagu chodzi o to aby odpowiedzieć na dziesięć pytań, na które odpowiadała osoba nominująca nas. Po odpowiedzeniu należy kogoś nominować (nie wiem czy jest jakiś limit co do ilości nominowanych osób xD). :)



*Edit wykonany przez Kukiśkę jakieś pół roku temu, dziękuję znów <3*

Pytania:
1. Od ilu lat grasz w SSO?
Gram od (wkrótce) 4 lat, czyli zaczęłam w 2012 roku. :)

2. Jak poznałaś Star Stable?
Przeglądając filmiki z grami o koniach na YouTube. :D

3. Jakie konie byś dodała?
Chyba najchętniej hucułki, zaktualizowała wygląd koni andaluzyjskich (zasługują na to!) oraz konie lipicańskie.

4. Jaką opcje byś dodała?
Hmm... Jeżeli derki, kantary i uwiązy można zaliczyć do nazwy "opcje" to bardzo chętnie te trzy rzeczy! Jeśli nie, cudownie by było móc głaskać, przytulać i uczyć sztuczek swoich koni! <3 Pomysłów może być naprawdę dużo, ale te mi przyszły pierwsze do głowy, a nie chcę się rozpisywać. :P

5. Czy zmieniłabyś swoją nazwę w SSO?
Szczerze mówiąc nie. :) Imię Kate co na polskie brzmi Kasia bardzo mi się podobało od zawsze. I mimo że Rainpaw (Deszczowa łapa xD) jest troszkę dziwne to też jest ok według mnie. ^^ Gdyby nie "Rain" nie byłoby Rejna! :D

6. Jaka rasa koni w SSO najbardziej Ci się podoba?
Hm. Zdecydowanie są to angliki i nowe konie fryzyjskie. :) <3

7. Co byś zrobiła, gdyby biuro usunęło Star Stable i wszystkie aktualizacje?
Na pewno najbardziej bym żałowała masy wydanych pieniędzy i czasu poświęconego grze. Nigdy jeszcze nie przeliczałam ile wydałam na tę grę, ale na pewno wydałam mnóstwo realnych pieniędzy.

8. Co najbardziej lubisz w SSO?
Tą piękną i otwartą przestrzeń. Jest ogromna i prawie nieograniczona, więc możemy biegać gdzie tylko dusza zapragnie! Tego zawsze najbardziej brakowało mi w innych dostępnych grach o koniach.

9. Jakie zwierzę do torby byś dodała?
Ciekawe pytanie. Może małe wilczki? :D

10. Jaka rasa koni w SSO Ci się nie podoba?
Prawda jest taka, że każda rasa mi się podoba. Oczywiście są te "lepsze i gorsze", ale nie ma takiej, która ani trochę by mi się nie podobała. ;)

Nominuję:




A powyżej na koniec taki śliczny filmik Margaret Lionstar, która jest jedną z członkiń klubu Equestrian Snails. ^^ Przedstawia on czwartkowy rajd (o którym wspominałam, że udało mi się na niego załapać xD) oraz drugi tego dnia urodzinowy rajd Agu - naszej liderki. <3

4 komentarze:

  1. Małe wilczki omg tak <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jojciu, też chcę małe wilczki! *-* ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. pod warunkiem, że nie wyglądałyby tak jak te dorosłe: za duże łby w stosunku do ciała i sztuczny wygląd :/

    OdpowiedzUsuń