czwartek, 18 sierpnia 2016

Mistrzostwa Nowej Grani

Hej!
Od kilku godzin zwlekałam z tym postem do tej pory. xD Ale stwierdziłam że odłożę go na dziś. ;)
Wczoraj przed wieczorem dowiedziałam się od koleżanki z klubu, że wraz z 250 aktualizacją niedaleko Fortu Marii pojawiło się miejsce wyznaczone na mistrzostwa Nowej Grani! Tego się nie spodziewałam. Po prawie roku pojawią się! :D Myślałam, że ich wcale nie będzie, a tu proszę. :)
Jakie macie teorie co do trasy? :D Ja sądzę, że na 100% będziemy przejeżdżać przez miasto.




Cieszycie się z nowych mistrzostw? :) Zgaduję, że trasa nie będzie łatwa. :P Z każdym nowym championship'em jest coraz trudniej! :D Cóż, zobaczymy czym nas SSO zaskoczy. ^^

5 komentarzy:

  1. Pamiętasz jak ja z Aną Monsteryard zaczepiłyśmy się przed podwózką w Nowej Grani xD Nie mg się doczekać cs! :D

    OdpowiedzUsuń