sobota, 13 sierpnia 2016

Metamorfoza Rejni

Cześć! :D
Dziś jestem rannym ptaszkiem, wstałam o dziwo 2 godziny temu. :') Normalnie kładę się spać o 2/3 i wstaję o 12/13. xD
Ale nie o tym tego dnia mowa! :D
Korzystając z tego, że jestem wcześnie na nogach odwiedziłam fryzjerkę w Jarlaheim. Od dwóch tygodni przymierzałam się do pewnej zmiany. Tak - moje błękitne włosy zostały porzucone! Będę za nimi tęsknić. W sumie dzięki nim łatwo było mnie rozpoznać. xD Może jeżeli będzie mi dane, kiedyś do nich wrócę. <3 Bardzo je polubiłam. ^^
A oto nowa Rejni na najbliższe miesiące!




Jak Wam się podoba? ^^

10 komentarzy:

  1. Pasują ci te włosy idealnie. :o
    Nie ma czego żałować!

    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie wyglądasz w nich dużo lepiej, nie przepadam za zbyt kolorowymi włosami xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Nooo, ten makijaż nawet mam i jakoś ostatnio nosiłam tę bluzkę xD.

      Usuń
  4. Ja chodzę spać o 3-5, a wstaję różnie. Te włosy są o niebo lepsze od tamtych.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo Ci ładnie w tych włosach :D! Jak dla mnie są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie fajnie, ale myślę że dobrze wyglądałabyś też w blond😘

    OdpowiedzUsuń