środa, 17 czerwca 2015

Aktualizacje 17/06/15

Hej. :3
Aktualizacje były długie, więc od razu zabierzmy się za ich krótkie i ścisłe omówienie... xD
Co nowego:

-(Prawdopodobnie) nowe ubrania w Plazie,
-dodano nowe dekoracje oraz sklepy z okazji Sobótki,
-Sobótkowy Festiwal oraz zadania z nim związane rozpoczęte,
-polowanie na nagrody (treasure hunt),
-targ w Jorvik.

I chyba tyle. :)











I jak co roku; dostajemy nowy, śliczny wianuszek dla naszego konia i dla naszej postaci taki sam. :) Tegoroczne są cudowne. <3 Moje ulubione z tych trzech innych typów, które mam sprzed roku i dwóch lat... ^^
Post o aktu. jest tak późno, ponieważ nagrywałam Let's Playa (2 odcinek) z Sveą Monsternight i dwoma innymi osobami...:) <3 Cieplutko pozdrawiam wszystkie trzy osoby. ^^ Jutro w nowym poście będzie link do tego Let's Playu. ;D Sami zobaczycie, kto z nami jeszcze był. :)
Przy okazji... xD Cały, równy tydzień czekałam na wystartowanie w tym nowym championshipie... Xd Ciągle nie zdążałam. ;_; Po za tym, nie miałam jego rozkładu. xd
I oto w ten (dość prosty sposób :o) zdobyłam pierwsze miejsce za pierwszym razem. x'D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz