poniedziałek, 15 czerwca 2015

Moje wszystkie daily

Hej. :)
Tak dawno nie było postu, że aż było mi z tym źle. :|
Wpadłam na taki pomysł, aby pokazać wam moje statystyki z różnymi (aktualnie trzema) dziennymi zadaniami. :)
Muszę się przyznać, że z Ekspedycją Stoneground'a się nieźle zapuściłam... :/ Ah, te moje lenistwo czasami dobija. xD Gdyby nie to, zapewne już dawno miałabym u niego zadania skończone. ;p






Tak więc (jak widać na trzech pierwszych zdjęciach od góry :)) do tej pory muszę robić tylko u Bobcats, Stoneground'a oraz Jarlasson'ów dzienne zadania. ;P
Idą wakacje, więc będę miała na to spokojnie wystarczająco czasu. :)
A jak tam u was z daily? ;p U kogo musicie pracować na najwyższe uznanie? :D

5 komentarzy:

  1. Ja nie robie XD Nie mam juz po co robic XD I czego w sumie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie robię :P
      Nie chce mi się, no i po co? Po nic :d więc nie robię i tyle, i tak na SSO jest na razie nudno.

      Usuń
  2. Kate a może by tak spotkanie z fanką???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już niedługo :) szykuję coś dużego na wakacje :)

      Usuń