poniedziałek, 1 czerwca 2015

Ostatnia przejażdżka z Focusem

Hej.
Wczoraj nastąpiła moja ostatnia przejażdżka z Focusem "na spokojnie". ;) Jakoś nie chcę go wysyłać w tą środę na Wyspę, ale nie mam innego wyjścia. xD Przyszła jego kolej. :P Pewnie kiedyś do mojej 10-siątki wróci. :D
Mam zamiar go tam wysłać właśnie w środę, ponieważ kupuję jednego z nowych pinto. :/














Lubiłam tego piksela, chociaż mało na nim jeździłam. xD Tak jakoś wychodziło. :| A był u mnie od grudnia zeszłego roku. ;p
Kejt ma dzisiaj urodzinki <33 *o* najlepsze do tej pory! ='D

4 komentarze:

  1. Mogłabyś mi powiedzieć gdzie kupiłaś czaprak? *.* Boski jest *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego naj naj <3 Sorki za spóźnione życzenia... Miałam komunie i WOOOOW z prezentów itd.

    <3 Pozdrawiam Magdalena Dogfield <3

    PS. Zapraszam na mojego bloga : Ssomagdalenadogfield.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń