czwartek, 18 czerwca 2015

Nowe kody, funny moments!

Hej. ^^
Dziś mieliśmy (osoby, które wczoraj nie wykupiły kolejnego dnia w SSO :P) pierwszy dzień Sobótki, w którym zaczynamy codziennie szukać skarbów, za które dostajemy nagrody od Felixa. :)
A tutaj macie linka do Let's Playu, a raczej fragmentów z niego pociętych w... Funny moments! xD Wczoraj było nagrywane. :) Miłego oglądania życzę ja wraz z dziewczynami. ^^ FM: https://www.youtube.com/watch?v=xG8xxcsM-5Y
Tutaj nowy filmik z kanału YT Star Stable, który opowiada o Kucykach Jorvik: Star Stable World - Jorvik Pony
Dodatkowo, SSO zorganizowało coś takiego...


Sobótkowe upominki





Co dzisiaj udało wam się zdobyć z pierwszych poszukiwań? :) Mi niestety fioletowe rękawiczki bez palców, które mam już z zeszłego roku. ;_; Sprzedałam je. xd
Jeżeli kod na darmowego Star Rider'a wpiszecie sobie dziś, będziecie go miały do niedzieli. :) Za kod dla LT możemy dostać ładne, niebieskie krótkie spodenki w białe paski. :)

2 komentarze:

  1. Nie poddawaj się! Pisz posty tak często jak możesz! ZAPAMIĘTAJ MOJE SŁOWA!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież się nie poddaję :o nawet czegoś takiego nie pisałam. xD

      Usuń