piątek, 26 czerwca 2015

Poszukiwanie skarbów! | Dzień 9 + Bobcats, Libster Blog Award #2!

Hej. ;)
Dzisiejszego dnia ponownie odpowiem na pytania z LBA, ponieważ wczoraj zostałam znów nominowana! xD Będzie to LBA 2! ^^
Przy okazji... Dziś koniec roku szkolnego 2014/2015... ^^ Jak podsumujecie ten rok? :) Był lepszy od poprzedniego czy też nie? ;) Może ktoś się pochwali swoimi dokonaniami w komentarzu? ^^
A ja zapraszam do posta! :D
W zeszłym tygodniu dostałam taką samą bluzkę, jednak była ona kremowa. :) Ta jasnoszafirowa jest równie piękna. *.* Zdobyłam ją w dzisiejszym poszukiwaniu, które odbywało się na cmentarzu. ;]
Dodatkowo, reputacja podniosła mi się do Popularnej u Bobcats! :) ^^







I teraz Libster Blog Award... Ponownie. ^^
Zostałam nominowana przez Julię Pinestorm. ;) Dziękuję za nominację!

Zapraszam do czytania... xD

Pytania od Julii:

1. Jakie jest Twoje ulubione zwierzę?
Koń, kot ;) <3
2. Uprawiasz jakieś sporty?
Jazda konna, piłka nożna, koszykówka, ręczna, biegam, czasem siatka (lubię najmniej z tego wszystkiego) ;p
3. Co lubisz robić w wolnym czasie?
Grać w SSO, jeździć konno, spotykać się ze znajomymi i oczywiście grać w nogę... ^^
4. Jak dowiedziałaś się o SSO?
Dość przypadkiem. :) Oglądałam różne filmy na YT o grach z końmi... xD I wpadłam na SSO. :D
5. Ulubiony film?
Wszystkie części Avengers <3 <3 <3
6. Lubisz komedie?
Zależy jakie. Na pewno nie takie do przesady "śmieszne", bo robią się zbyt nudne. ;p
7. Jeśli na jeden dzień miałabyś się zamienić miejscem z jakąś sławą, kto to by był?
Z pewnością Neymar Junior! *.*
8. Jakie masz drugie imię?
Dominika. ;__;
9. Czego nie lubisz w ludziach?
Fałszywości.
10. Soki owocowe vs. napoje gazowane?
Napoje gazowane. 8)
11. Fav pora roku?
Myślę, że wiosna. ;)

Nie nominuję nikogo, bo nie mam kogo. XD

3 komentarze:

  1. Albo jestem taka lama, albo wcześniej nie widziałam - skąd ta bluzka z obrazka "Dzień 9"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można ją kupić w Plazie :D w tą środę została dodana ^^

      Usuń