wtorek, 23 czerwca 2015

Poszukiwanie skarbów! | Dzień 6 + Q&A 3!

Hej. :)
Zapraszam do dzisiejszego CIEKAWEGO postu, który naprawdę warto przeczytać. ;)
Może jak zwykle zacznijmy od dzisiejszego sobótkowego poszukiwania skarbów, jest to dzień szósty. Następnie zabierzemy się za nadchodzące Q&A 3. ;)
Dziś niestety znów nic nowego nie zdobyłam, jedynie czarną spódnicę z motywem białych kwiatków, którą mam z zeszłego roku. Ją również sprzedałam. ;]






I teraz zacznijmy na temat questions & answers (polski: pytania i odpowiedzi) numer 3!
Tak jak pewnie niektórzy z was (ci, którzy są tutaj dłużej) wiedzą, były poprzednio dwie części mojego Q&A. ;) Wczoraj postanowiłam, że zrobię część trzecią. :)

Aby Q&A 3 się ukazało potrzebuję...
Piętnaście WASZYCH pytań, które musicie zostawiać pod TYM postem w komentarzach. Powiedzmy, że koniec mojego czekania na pytania nastąpi piątego lipca. :)

Tak więc... Zapraszam! :)

8 komentarzy:

  1. Moje pytanie to:Na jakim jesteś serwie?


    Pozdro ;* Capri M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czy interesuje cię piłka nożna?

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki Natalia.

    OdpowiedzUsuń
  4. W takim razie jeszcze jedno:Ile masz gwiazdek a ile koni na SSO?

    OdpowiedzUsuń
  5. To znaczy samych gwiazdek,bo o koniach to wiem w sumie.XD

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy jeździsz konno?
    Jak często wchodzisz na SSO?
    Czy lubisz pisać posty ???

    OdpowiedzUsuń
  7. Co motywuje Cię do prowadzenia bloga? :)

    OdpowiedzUsuń