środa, 3 czerwca 2015

Aktualizacje 3/06/15 | Duużo zmian!

Hej! *O*
TYYYYYLE NOWOŚCI!!! <3 <3 <3 Cieszę się niesamowicie. xD
Lećmy od początku! :D
Zmiany:

-3 nowe pinto u Marleya,
-świeżutkie ubranka i sprzęt w Plazie,
-targ w GHV,
-całkiem nowy teren koło Marleya (pole + przyszłe CS),
-naprawiona animacja jedzenia u AQH!



















Co do naprawionej animacji jedzenia u AQH to nie jestem pewna. Wiem, że u APH (American Paint Horse - pinto) one działają normalnie. :) U AQH się dłuższy czas przyglądałam, jednak ani razu się raczej nie schyliły... Naprawdę już nie wiem. ._. U was się naprawiły? "Świetnie" jeśli nie... Już jakiś czas z tym zwlekają, tak samo jak z naprawą paznokci przy rękawiczkach bez palców. :/
A wy? Kupiłyście jakiegoś APH? ^^ :P
Zapomniałam jeszcze dodać, że zmieniłam wygląd swojej postaci. xDD Jeszcze za niedługo postaram się znaleźć czas na zmianę wyglądu bloga. ;p

4 komentarze:

  1. Chyba niestety tylko pinto będą się schylały, przynajmniej ja tak myślę. :/ Gratuluję nowego konia! :3
    /Kate Sweetweb

    OdpowiedzUsuń
  2. Dlaczego im usuneli po dla pinto to można ;-;

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam kasztanowatego srokacza o imieniu MidnightPromise

    OdpowiedzUsuń