poniedziałek, 2 listopada 2015

#11 Top 3

Witam! :)
Mieliście dziś dzień wolny od szkoły? Ja nie. Brawo dyra. ^^ Ale nie o tym dziś mowa, chociaż zapytałam z ciekawości. xD
Nadszedł czas na pierwsze Top 3 w listopadzie! =D Zapraszam wszystkich... ^^
Temat: 3 najlepsze makijaże halloweenowe.
Powinno się Wam spodobać! :D

1. Wampir - najlepszy makijaż na halloween. Pasuje prawie do każdej fryzury. Głównie do czarnych, czerwonych, blond oraz białych włosów. Jest bardzo ładny i realistyczny: z ust wystają wampirze kły. Tylko jest w nim jedna skaza: na lewym policzku są jakieś zadrapania.


2. Szkielet - ładny, lecz nie do przesady straszny makijaż. Moim zdaniem mógłby być choć troszeczkę lepiej wykonany, ale jest dobrze również teraz. 


3. Wróżka - przyjazny, bajkowy makijaż. Prezentuje on roślinną wróżkę, która ma wymalowane na twarzy jakieś runy (?). A teraz zwróćcie uwagę na brwi! Są zielone, niczym krzak. Usta są bardzo naturalne, przez co makijaż wygląda na prosty.



Który z czterech dostępnych makijaży halloweenowych jest Waszym ulubionym? :) Macie jakiś na sobie? ^^

2 komentarze:

  1. Ja miałam dziś labę w domu. X"D
    I chyba ta skaza jest celowa.. na tym Wampirzym. Szkieletowe mi się jakoś nie podoba.. to, gdzie jest cała twarz zielona jest już lepsze... ale trudno określić mi, czy to jest "zombie", czy "czarownica", w końcu... Pi jest/była zielona(no bo niby jest już dobra i jest 'normalna', ale chyba nie od strony graficznej... XD)

    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak ta zielona twarz mam ją :3 Bardzo mi się podoba <3

    OdpowiedzUsuń