sobota, 14 listopada 2015

Spotkanie z czytelnikami 14/11/15

Witam ponownie dzisiaj! :D
Opowiem troszkę o dzisiejszym (pierwszym) rajdzie z czytelnikami, który zakończył się niecałą godzinkę temu. :)
Na początku było nas licho, ale potem w Forcie Pinta dołączyła się do nas spora grupka osób. :D Przyznam, że było bardzo fajnie. :) W pewnym momencie nie ogarniałam co się dzieje. xD Ale bardzo mi się wszystko podobało! ^^ Miłe osóbki. <3
Oczywiście bardzo wszystkim gorąco dziękuję za przybycie i obecność na moim rajdzie! :)
Każdy był mile widziany. ^^
A teraz zdjęcia! :D













Chcecie takich rajdów więcej w przyszłości? :)

5 komentarzy:

  1. ;_; zagapiłam się i przyszłam 16:09
    Pusto.. pytałam się na globalu - nikt nic nie wie. ';d

    ;___; Wcześniej nie mogłam.. bo akurat wróciłam z zakupów. ;v
    Trochę szkoda.. ale dobrze, że rajd się wam udał. ;p

    ~Samantha Eveningstone

    OdpowiedzUsuń
  2. Było super! Cieszę się, że Was spotkałam :) Mój koń stroił na zdjęciach CUDOWNE miny, a na jednym się odwróciłam xD
    Ale było cudownie.
    Kendi ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Poproszę więcej rajdów i zapraszam na posta o rajdzie:
    http://starstableonline-candy.blogspot.com/2015/11/rajd-dla-czytelnikow-kate-rainpaws-life.html

    Kendi ♥

    OdpowiedzUsuń