środa, 18 listopada 2015

Aktualizacje 18/11/15 | Epona!

Witamy w Eponie! :D

Zmiany:
-nowy teren: Epona i jej okolice,
-rzecz jasna nowe zadania z nią związane,
-nowe ubrania w Plazie,
-Tobbe Larsson opuścił naszą grę,
-teraz możesz odwiedzać trenerów koni tak często jak chcesz,
-targ koni otwarty w GHV,
-drugi odcinek Star Stable Show!













Na początku pragnę przeprosić za lichą ilość zdjęć. :v Na sesję w Eponie i okolicach przeznaczę osobny post! :) Czekajcie cierpliwie. ^^
Można tutaj znaleźć 14 gwiazdek! :D Ja już mam dwie, a Wy ile? :) Zaczynam dla Was robić mapkę z umiejscowieniem gwiazdek, także to wkrótce! ^^
Jak Wam się podoba Epona?! Jak dla mnie - jest cudowna. :) Już przeniosłam się wraz z moimi końmi do tamtejszej stajni! :D Tak, jest jedna, w której można przebywać na stałe. :)

9 komentarzy:

  1. Ja mam 12 level. Nigdy nie będę miała Epony :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja czekam, aż dodadzą prom obok stajni, bo nie chce mi się popierniczać do reszty mapy z tamtego miejsca :v

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również xD jeszcze tylko ten dok promowy otworzą i będę szczęśliwa :P

      Usuń
  3. Tez się przeniosłam , ale trochę się jeszcze gubie w eponie. Ale bardzo bym chciała dobić 18 lv . jak myslicie czy jak mam mniejsza polowe 17 lv i zostały mi tylko część tych zadań z tym Rickiem takim sportowcem to dobije 18 lv ? Bardzo bym chciała :"(

    OdpowiedzUsuń
  4. A gdzie jest ta stajnia , bo jej znaleść nie mogę >.<?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na takiej plaży koło miasteczka gdzie są te kolorowe domki xD

      Usuń
  5. Ten blog ma piękną oprawę :D
    Kate to ja Melissa (Seahat) pamiętasz jak się spotkałyśmy???

    Pozdrawiam Melissa Seahat

    OdpowiedzUsuń